Forenings- og aktivitetsportal Hva skjer i Dønna kommune
Brygga på Dønna

Meget fint beliggende i rolige omgivelser på østsiden av Dønna på Helgeland ligger Brygga. Skal du på ferie på Helgeland er dette stedet for deg!

Bygdekinoen Dønna

Bygdekinoen er Film & Kinos tilbud om kino på steder som ikke har egen fast kino.

Coop Prix Dønna

Coop Dønna SA er et lite selvstendig samvirkelag lokalisert i Dønna Kommune på Helgelandskysten. Laget driver en Coop Prix som i tillegg til tradisjonell dagligvare har en god del faghandel, samt medisinutsalg, pakkemottak for Postnord og drivstoffanlegg. I butikkens nærområde har vi et aktivt næringsmiljø med blant annet maritime næringer, fiske, oppdrett, rorbuutleie og sjokoladefabrikk. Vi har dessuten en svært veldrevet privat barnehage og skole bare 1,5km fra butikken. Den etter hvert kjente "Sjarkenfestivalen" arrangeres hver sommer ca. 2km kjøretur fra butikken.

Dønna Kommune

Dønna kommune byr på mange gode opplevelser - også på fritida.

Dønna Rorbuer Bøteriet AS

Dønnes Gård

Vi ønsker dere hjertelig velkommen til oss på Dønnes Gård Tone Andersen og Jens Carlsen

Dønnesfjellstua

En flott restaurant med Helgelands fineste utsikt En fantastisk cafè/ restaurant hvor du kan nyte et godt måltid, hjemmelagde kaker, is eller ganske enkelt nyte en varm eller kald drikk mens du nyter vår fantastiske utsikt.

Fysioform Dønna

Joker Karusellberget

Kalas77

En koselig kafe/pub, et møteplass for alle❣️

Monter Dønna

Når resultatet teller

Sharkenfestival

Spar Dønna

SPAR Dønna er en butikk med lang historie. Hos oss får du alt du trenger til din daglige handel. Vi har alltid gode tilbud og et bredt utvalg av nystekte brød, frukt og grønt. I ferskvaredisken deler vi gjerne gode tips og oppskrifter. I nabobygget driver vi butikk for non-food,..

Tre Kalver

Viviannes Helsekjeller

Viviannes Helsekjeller er et tilbud for alle som er interessert i et variert utvalg av behandlinger, rolige treninger, lærerike foredrag og kurs, avslappende velværekvelder og andre aktiviteter knyttet til helse og velvære.

2024 © Foreningsportal